This is not a welcoming thread

  • Welcome back, Iwaku! While we are still working on the site to get it back into shape, we've come back online so you can get back to doing what you love. Check out this announcement for more details.

T

Thisisnotacigar

Guest
#1
Get it?

I'm new as you can tell.

My name is Shaun, and I guess you could say I'm a lover of modern art. My username is influenced by the painting "This is Not a Cigar".

Anyways, I've said enough... Nice to meet all of you...

I'm having trouble with my email right now, so I'm trying to fix that at the moment...
 
K

~Katsugi Kaji~

Guest
#2
You did it! Sorta... :)

this dude is totes awesome
 
I

Ike Sapphire

Guest
#3
Welcome to the Iwaku if you have any questions just ask and we can help you.

*walks off into the shadows*
 
T

Thisisnotacigar

Guest
#4
Hey Kylie! So this is Iwaku? It's kinda hard to navigate through.....

Thanks for the welcome ShadowIke!, I like your sig!
 
W

Warmaster Death

Guest
#5
...but how can i like him if he isnt a cigar?

i like cigars!
 
I

Ike Sapphire

Guest
#6
Yeah I could put the whole lyrics into the sig but nah rather not.
 

Hydronine

The Murrstress
Roleplay Invitations
One on One Roleplays
Posting Speed
Several Posts a Day, A Few Posts A Day
Writing Levels
Adept, Advanced, Prestige, Douche, Adaptable
Genders You Prefer Playing
No Preferences
Playing Style- Passive or Aggressive
I'm fine with doing both, but it depends on the situation and how comfortable I am with the RP, plot, or subject matter of the RP.
Favorite Genres
Scifi, Fantasy, Modern, Magical, Horror, Noir, apocalyptic, Grimdark, yaoi, yuri, anything really.
Genre You DON'T Like
Uhhh..... That's hard.
#7
So this is is Shaun? Kai, I thought we agreed, I meet him in RL BEFORE YOU RECRUIT HIM.... I thought we talked about hanging out!

.....Oh. You mean this painting?



It's a pipe, not a cigar.... close, though.
 
K

~Katsugi Kaji~

Guest
#8
His name is cigar cause he's smokin hawt lol
 

Hydronine

The Murrstress
Roleplay Invitations
One on One Roleplays
Posting Speed
Several Posts a Day, A Few Posts A Day
Writing Levels
Adept, Advanced, Prestige, Douche, Adaptable
Genders You Prefer Playing
No Preferences
Playing Style- Passive or Aggressive
I'm fine with doing both, but it depends on the situation and how comfortable I am with the RP, plot, or subject matter of the RP.
Favorite Genres
Scifi, Fantasy, Modern, Magical, Horror, Noir, apocalyptic, Grimdark, yaoi, yuri, anything really.
Genre You DON'T Like
Uhhh..... That's hard.
#9
But a pipe..... aw forget it.

Welcome to the site, Shaun, if you need a hand, contact me.
 
T

Thisisnotacigar

Guest
#10
Sorry for the wait, None of my emails seem to be working.... At this rate, I'll try to fix it in the morning.

@War: Awww, don't be like that! Should my user name really determine whether or not you like me?

@shadowike: So you like wolves?

@trance: Oh... you're right... Well, I feel stupid.... I'll be sure to take you up on coming to you for help....

@Kylie: I'm hawt like you were when you tamed that horse... that was sexy...
 
K

Karsikan the Berzerker

Guest
#11
HI, mind the craziness, and if you see practices of heresy let me know, I'll execute the perpetrator post haste.
 
S

Slyen

Guest
#12
So GMK what happens if we accuse you of Heresy? Just sayin' ... because it would be bad if you turned traitor rather than do your duty and all.

Anyway, welcome to the site Shaun. Please don't bring any zombies with you, we have enough of them thanks to a certain someone.. *cough cough*

Anyway have fun, don't go to insane and don't feel to bad about WMD not liking you because your not a cigar. I like cigars too, but I'm not one to judge.



Shit, I just realized I'm turning into him with my vodka drinking and cigar smoking habits... not to mention my desire to collect soviet memorabillia.
 
W

Warmaster Death

Guest
#13
i really like cigars bro.

...so yeah it may do.

oh, and if you accused Karsikan of Heresy then i'd have to investigate it but then id probably have to execute you for bismirching the name of a grey knight.

y'konw how it is, "Imperium Fuck Yeah!" and all that shit.
 
I

Ike Sapphire

Guest
#14
Yeah I love wolves I really think they are cute and fluffy which I don't say cute very often.
 

Childish Grumpino

LET'S DO METH AND CHOP UP OUR NEIGHBOURS  ヲ 詠よ意イめフ
SECURITY DEPARTMENT
DONATING MEMBER
Roleplay Invitations
Not Taking RP Invites at this Time
#15
Anyway, welcome to the site Shaun. Please don't bring any zombies with you, we have enough of them thanks to a certain someone.. *cough cough*
LIES. LIES AND SLANDER.

*Throws a tomato at Slyen*

Welcome to Iwaku, person who's quite definitely not a cigar.