Yet another newb? Sigh...

  • Welcome back, Iwaku! While we are still working on the site to get it back into shape, we've come back online so you can get back to doing what you love. Check out this announcement for more details.

Do you think you and I would get along?

  • Yes!

    Votes: 0 0.0%
  • Um, no...

    Votes: 0 0.0%
  • Dunno yet :)

    Votes: 1 100.0%

  • Total voters
    1
Status
Not open for further replies.
R

Rilette

Guest
#1
THE ABOUT [ME] SURVEY

What do [.I] prefer to be called?
Hummmm.... Well, depends on the situation. If you wanna be weirdly formal call me Rilette, but Riley is better. I even go by RiRi if you wanna type one less letter. :3

Boy, girl, or a mystery?
Lesse... I have a girly voice, a girly shape, and a girly attitude. Let's just call me a girl ^w^

How old [am I]?
Probably somewhere between 4 and 40. :3

[Am I] new to the site but not to roleplaying?
Yurp. I've been roleplaying on-and-off for 4 to 5 years.

Do [.I] like group Roleplays or just a single partner?
Both are fun. Partners are fun 'cause you don't get left behind, but groups are fun 'cause there's always somebody with an idea.

Sunshine and beaches or shade and air-conditioning?
Indoors please. ._.

SING IT OUT LOUD! What song is tormenting [my] mind?
OCHITSU KA NAKERYA, NANI MO HAJIMARANAI... TORIAEZU NOMOU KA HOTTO COCOA. If you have any idea what that song is, I love you. If you don't, but you went to "gugure kasu" anyway, I love you. Please do not ask me why. :D
 

Drake Vampiron

"Wanna see something amazing?"
Roleplay Invitations
Group Roleplays, One on One Roleplays, Private Convo Roleplays
Posting Speed
Speed of Light, Several Posts a Day, A Few Posts A Day, A Few Posts a Week
Writing Levels
Intermediate, Adept, Advanced, Adaptable
Genders You Prefer Playing
Male
Playing Style- Passive or Aggressive
Im usually more of an aggressive player, especially with the type of character that Drake is. But if a specific situation or scene calls for me to become passive, i can
Favorite Genres
Modern Fantasy, Scifi, Slight Romance, & Action are my main stits but if you want to rp and your genre isnt listed here, just ask me about it c:
Genre You DON'T Like
Overwhelming Romance tends to get boring for me
#2
lol. its good to see people with energy and personality joining the site. Im Drake, youll always find me floating around on here somewhere, alot of the times im in cbox gen or nosing thru the forums, feel free to stop in cbox and say hi anytime!


oh god i sound like a computer generated response x.x lmfao.
 
R

Rilette

Guest
#3
Heh, you kinda do. XD Wouldn't it be interesting if people actually included that in their automatic messages?

Thanks for saying hi. Can't wait to see you around!!
 
Status
Not open for further replies.