Spanish Vampire the Masquerade.

Discussion in 'THREAD ARCHIVES' started by Lithël Aelfwine, Dec 6, 2014.

1. Buenas, comunidad! Vengo a hacer una pregunta a ver a quien le intereza:
    Estoy buscando un master que quiera dirigirme una partida para alguno de mis personajes, armando la partida a ver quien se apunta.
    Tengo actualmente dos personajes usables disponibles para jugar, uno es un ventrue que tiene algo de historia y al que quiero dar continuidad ya que una de las partidas en la que estaba jugando murió, y el otro es un Tzimice Koldún pero que quiero que sea un druida hecho y derecho de edad oscura, con toda la mierda que implica.
    Para conocer al Ventrue pueden entrar acá: http://bogota.sociedadnocturna.net/viewtopic.php?f... Aquí están todas sus escenas y la ficha, aunque claro que puede cambiar como sea necesario.
    El tzimice bueno, tengo que armar la historia bien bien, pero es un tzimice abrazado sobre el 900 DC en un pueblo Gaélico/Celta (indistinto, podría ser Picto también si se quisiera ambientar en Northumbria, o escandinavo) que ha sido siempre un chamán en su tribu o pueblo y que es abrazado por un Tzimice de un concepto parecido que está atado a Lord Tzimice y su comitiva y que por sus actos atroces a perdido el favor de su espíritu mentor, y que no quiere que éste se pierda, con lo que se lo traspsa a su chiquillo (mi pj) para que se maneje. De ahí en mas lo deja con un amigo Lhiannan para que lo eduque. Me gustaría experimentar los siguientes 300 o 400 años que son los mas agitados (caza y destrucción de los Lhiannan, nacimiento de los tremere y consecuente destrucción de los Salubri, fundación del estado de inglaterra y subsecuente formación del estado Ventrue, adquisición de la viscisitud por parte de los tzimice). Una partida jodida, pero interezante.
    Me gustaría jugarlo desde el abrazo, de ser posible.
    Es eso nomás espero respuestas. Todo tendría un ritmo rápido, yo estoy en la compu casi todo el día.

Claramente, va a ser en español y con sistema de dados.

Good, community I come to ask a question to see who is interested:
    I'm looking for a master who wants to address a party for one of my characters, setting up the game to see who is targeted.
    Currently I have two usable characters available to play, one is a ventrue that has some history and I want to continue because one of the games in which he was playing dead, and the other is a Tzimice Koldun but I want to be a druid fledged dark age, with all the shit that implies.
    For the Ventrue can go here: http: //bogota.sociedadnocturna.net/viewtopic.php f ... Here are all the scenes and record, but of course that can change as needed?.
    The good tzimice, I have to piece together the story well well, but is a tzimice embraced about 900 AD in a village Gaelic / Celtic (indistinct, could be Picto also if you wanted to acclimate in Northumbria, or Scandinavian) has always been a shaman in their tribe or village and is surrounded by nearly Tzimice a similar concept that is tied to Lord Tzimice and his entourage and for their heinous acts out of favor with his mentor spirit, and do not want it to get lost with what it traspsa your kid (my pj) to be handled. From then on leaves him with a friend Lhiannan to educate him. I like to experience the next 300 or 400 years are the most hectic (hunting and destruction of Lhiannan, birth of the Tremere and consequent destruction of the Salubri, founding of the state of England and subsequent formation of Ventrue state acquisition viscisitud by part of tzimice). An item fucked, but interezante.
    I would play it from the embrace, if possible.
    Is that Nomás hope answers. All have a fast pace, I'm in the computer almost all day.
    Clearly, it will be in Spanish and with dice system.

#1 Lithël Aelfwine, Dec 6, 2014
    Last edited: Dec 6, 2014
  2. I do not understand Spanish, but I'm guessing this is a partner search for a roleplay written in Spanish. Just thought I should inform you that you are not allowed to have a roleplay on iwakus forum that's completely in another language than English. If the moderators and staff members can't understand the posts, then they won't know if you're keeping to the rules of the site or not. The staff did write in the FAQ that it is allowed as long as a translation comes with every post though, so that the moderators can make sure you're keeping to the rules, so if you and your future partner does that, then it will be totally fine.
    https://www.iwakuroleplay.com/faq/can-i-do-a-roleplay-in-a-different-language.89/

Even if you're searching for a roleplay partner for PM or E-mail where no moderation will be needed, please do translate this post so that the mods knows what you've written. Even the interest check part of the forum must be moderated.

#2 redblood, Dec 6, 2014
    Last edited: Dec 6, 2014
  3. i gave it a quick translation just to give you an idea of what i've said in the thread