HAAAAAAPPY EW YEAAAAAARRR

D

Darkness

Guest
Original poster
HEEEEEEEEEEEEY GUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSS

ROCKZO THE CLOWN HERE.

I DO COCAINE.

>:(

Fuck it, it's not gonna be funny anymore.


Know what, guys? I don't even care, Happy New Year, hope you have fun doing whatever is your family/friends/your own lonely penis in a house full of women that won't have sex with you.

HAHAHA GET IT? IT'S ABOUT ASMODEUS. DON'T WORRY ASMO YOU'RE GREAT BUT IT'S JUST SO EASY TO MAKE FUN OF THE FACT THAT YOU'RE PRACTICALLY A LIVING SHITTY ANIME.

Anyway, yeah guys, here's some good music, don't know if you'd like it since most of you listen to awful shitty music, but it's okay, we're all brothers and sisters and shit right? (LOL YEAH RIGHT HAW HAW MERRICUNTS DEPR)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=p54CMth4Jpg"]YouTube- We Wish You A Merry Xmas (Metal Xmas)[/ame]

No but really though, I love you guys, I'd probably be a better person if I wasn't here. A shittier writer and worse with english though, so heeeelllllll naaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww

HEY TORSTY HAPPY NEW YEAR ALREADY BY THE TIME I POST THIS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ISN'T THAT FUUNNNNNNNNNNNN
 

Asmodeus

Gazorpazorpdeus
Posting Speed
Speed of Light
your own lonely penis in a house full of women that won't have sex with you.
Hey! There's now two women and a man in the house that won't have se... I mean... there's another Man in the house... I mean...


SHUT UP!
 
D

Darkness

Guest
Original poster
HEY ASMO WHY DON'T YOU CALL MY MOM???? HOMO.

And Orochi's is funny because I totally thought that.
 
Preferred Character Gender
Male
Genres
Fantasy, Horror and Sci-fi. I'll try basically anything though. I also love strange and unusual RP genre concepts. Different is good!
Get drunk and Blow shit up.

Happy new year.
 
D

Darkness

Guest
Original poster
I CAN'T GET DRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNK

FUCKING FAMILY MEEEETIIIIIIIIIIINGS

FUCKING VALLEY FAGGOTS AND THEIR WIIIIIIIIINEEEEEEEE

I WANT BEEEEEEEEEEEEEER AND WHISKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

FUUUUUUUUUUUCK MY FAMILYYYYYYYYYYYYYYYY

GOOOOOOOOOOOD DAAAAAAAMNIT

I WANT BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZEEEEEEEEEEEEEEEEE AND I'M BROOOOOOOOOOOOOOOOOOKEEEEEEEEEEEEEEEE

You know, it's really shitty to be the only family member who likes to drink and you're surrounded by, well, your family.

Oh well, at least I'll get drunk tomorrow.

HAPPY NEW YEAR OROCHIIIIIIIIII

HAPPY NEW YEAR ASMODEUUSSSSSSSSSS

HAPPY NEW YEAR PAOROUUUUUUUUUUU

HAPPY NEW YEAAAAR MYYYYYYYRNNNNNN

EVERYONE ELSE IS AMERICAN SO FUCK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 

Diana

Divine Space Witch Ò◇Ó
ADMINISTRATOR
Invitation Status
Not accepting invites at this time
Online Availability
10AM - 10PM Daily
Preferred Character Gender
Female
FUCKING NEW YEAR TO YOU TOO DARKNESS! >:[
 
K

Kitti

Guest
Original poster
Eh, I can't really argue with you there Darkness.
But is that an offer I hear? ;)

Oh, right, ahem:
Happy new year everyone! May it be less shitty than last year!
 
D

Darkness

Guest
Original poster
<3 DIANANANA-KUN-SAN-ONII-SAMA-SEMPAI~

I CAN HEAR(READ:SMELL) THE FIRECRACKERS

THAT. IS. AWESOME.

I FUCKING LOVE THE SMELL OF BURNING STUFF.

AND YES KITTI I OBVIOUSLY MEAN I SHALL GO UP IN THE CHAT AND WRITE WHILE I'M DRUNK.

AND NO, THE YEAR IS ALLLLLLLLLLWAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYS SHITTIER THAN THE LAST.

ALWAYS.

UNLESS YOU WERE A RUSSIAN IN WWII THEN PROBABLY NOT THAT BAD.

OR AN EASTERN/WESTERN GERMAN, YOU KNOW WHAT I MEAN
 

Hydronine

The Murrstress
Invitation Status
Posting Speed
Multiple posts per day, 1-3 posts per day
Writing Levels
Adept, Advanced, Prestige, Douche, Adaptable
Preferred Character Gender
No Preferences
Genres
Scifi, Fantasy, Modern, Magical, Horror, Noir, apocalyptic, Grimdark, yaoi, yuri, anything really.
WHOOOT! I WUV YOU ALL!
 

Delnoir

A Relic of a Bygone Era
Fail Dr. Rockzo impression is fail. Here's how it should of been.

"C-C-C-YEEEEEEAAAAAH!!! HEEEEEEEY EVERYOOOOOOONE! I'M DR. ROCKZO, THE ROCK AND ROLL CLOWN! I DO COCAINE! AND I'M HERE TO WISH YOU ALL A HAPPY C-C-C-NEW YEEEEEEAAAAAAAAAR! SO LET'S BREAK OUT THE STRAWS, GET THE C-C-C-COCAINE, AND PARTY OUR WAY INTO THE NEW YEEEEEAAAAAR!"
 

Hydronine

The Murrstress
Invitation Status
Posting Speed
Multiple posts per day, 1-3 posts per day
Writing Levels
Adept, Advanced, Prestige, Douche, Adaptable
Preferred Character Gender
No Preferences
Genres
Scifi, Fantasy, Modern, Magical, Horror, Noir, apocalyptic, Grimdark, yaoi, yuri, anything really.
A

Arsenal XA4

Guest
Original poster
You're all cockfags.

EDIT: The French open champagne bottles with cavalry sabers.

I open them with...

...Machetes.

Suck my Texan cock, frog boys. I'll take your women now.
 
C

Captain Nic

Guest
Original poster


AAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUGGGGGGHHHHHHHHHHHH


JOYOUS NEW YEAR, FRIENDS, ROMANSASIANS, COUNTRYMEN

And if I ever was a massive idiot, I apologize.
 
P

Paorou-sama

Guest
Original poster
I ATe FIRECRACKERS ANd STayeD uP until 6 IN THE MORNING TO DO MY 3D MODELING CLASS FINALS

SRDFHrtfg
 

King Weavel

The Burger King
Genres
Fantasy, sci-fi, post apocalyptic, parody.
HAPPY NEW YEAR TO PST TIME ZONES!

IT"S ALSO MY BIRTHDAY, MY ACTUAL BIRTHDAY UNLIKE MOST OF THE OTHERS ON THERE lol. THEY NEED TO FIX THEIR PROFILES OR SOMETHING.
 
P

Paorou-sama

Guest
Original poster
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=j7pyxpJFj18"]YouTube- Wakamoto sings Renai Circulation[/ame]

best new years eveR
 

Blind Hemingway

A former executive or something.
Invitation Status
,
Posting Speed
Slow As Molasses
Online Availability
NEVER
Writing Levels
Adept, Douche
Preferred Character Gender
Primarily Prefer Female
Genres
Surrealism, Surreal Horror (Think Tim Burton), Steampunk, Sci-Fi Fantasy, Spaghetti Westerns, Mercenaries, Dieselpunk, Cyberpunk, Historical fantasies
God Bless Dorkness and his stoner-isms.