HAAAAAAPPY EW YEAAAAAARRR

Discussion in 'THREAD ARCHIVES' started by Darkness, Dec 31, 2009.

  1. HEEEEEEEEEEEEY GUUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSS

    ROCKZO THE CLOWN HERE.

    I DO COCAINE.

    >:(

    Fuck it, it's not gonna be funny anymore.


    Know what, guys? I don't even care, Happy New Year, hope you have fun doing whatever is your family/friends/your own lonely penis in a house full of women that won't have sex with you.

    HAHAHA GET IT? IT'S ABOUT ASMODEUS. DON'T WORRY ASMO YOU'RE GREAT BUT IT'S JUST SO EASY TO MAKE FUN OF THE FACT THAT YOU'RE PRACTICALLY A LIVING SHITTY ANIME.

    Anyway, yeah guys, here's some good music, don't know if you'd like it since most of you listen to awful shitty music, but it's okay, we're all brothers and sisters and shit right? (LOL YEAH RIGHT HAW HAW MERRICUNTS DEPR)

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=p54CMth4Jpg"]YouTube- We Wish You A Merry Xmas (Metal Xmas)[/ame]

    No but really though, I love you guys, I'd probably be a better person if I wasn't here. A shittier writer and worse with english though, so heeeelllllll naaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww

    HEY TORSTY HAPPY NEW YEAR ALREADY BY THE TIME I POST THIS HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ISN'T THAT FUUNNNNNNNNNNNN
     
  2. Hey! There's now two women and a man in the house that won't have se... I mean... there's another Man in the house... I mean...


    SHUT UP!
     
  3. [​IMG]

    HAPPY NEW YEAR AND STUFF!
     
  4. HEY ASMO WHY DON'T YOU CALL MY MOM???? HOMO.

    And Orochi's is funny because I totally thought that.
     
  5. *BAM BAM BAM BAM*

    ...AND A HAPPY NEW YEAR!
     
  6. Get drunk and Blow shit up.

    Happy new year.
     
  7. I CAN'T GET DRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNK

    FUCKING FAMILY MEEEETIIIIIIIIIIINGS

    FUCKING VALLEY FAGGOTS AND THEIR WIIIIIIIIINEEEEEEEE

    I WANT BEEEEEEEEEEEEEER AND WHISKEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    FUUUUUUUUUUUCK MY FAMILYYYYYYYYYYYYYYYY

    GOOOOOOOOOOOD DAAAAAAAMNIT

    I WANT BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZEEEEEEEEEEEEEEEEE AND I'M BROOOOOOOOOOOOOOOOOOKEEEEEEEEEEEEEEEE

    You know, it's really shitty to be the only family member who likes to drink and you're surrounded by, well, your family.

    Oh well, at least I'll get drunk tomorrow.

    HAPPY NEW YEAR OROCHIIIIIIIIII

    HAPPY NEW YEAR ASMODEUUSSSSSSSSSS

    HAPPY NEW YEAR PAOROUUUUUUUUUUU

    HAPPY NEW YEAAAAR MYYYYYYYRNNNNNN

    EVERYONE ELSE IS AMERICAN SO FUCK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
     
  8. FUCKING NEW YEAR TO YOU TOO DARKNESS! >:[
     
  9. Eh, I can't really argue with you there Darkness.
    But is that an offer I hear? ;)

    Oh, right, ahem:
    Happy new year everyone! May it be less shitty than last year!
     
  10. <3 DIANANANA-KUN-SAN-ONII-SAMA-SEMPAI~

    I CAN HEAR(READ:SMELL) THE FIRECRACKERS

    THAT. IS. AWESOME.

    I FUCKING LOVE THE SMELL OF BURNING STUFF.

    AND YES KITTI I OBVIOUSLY MEAN I SHALL GO UP IN THE CHAT AND WRITE WHILE I'M DRUNK.

    AND NO, THE YEAR IS ALLLLLLLLLLWAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYS SHITTIER THAN THE LAST.

    ALWAYS.

    UNLESS YOU WERE A RUSSIAN IN WWII THEN PROBABLY NOT THAT BAD.

    OR AN EASTERN/WESTERN GERMAN, YOU KNOW WHAT I MEAN
     
  11. WHOOOT! I WUV YOU ALL!
     
  12. Fail Dr. Rockzo impression is fail. Here's how it should of been.

    "C-C-C-YEEEEEEAAAAAH!!! HEEEEEEEY EVERYOOOOOOONE! I'M DR. ROCKZO, THE ROCK AND ROLL CLOWN! I DO COCAINE! AND I'M HERE TO WISH YOU ALL A HAPPY C-C-C-NEW YEEEEEEAAAAAAAAAR! SO LET'S BREAK OUT THE STRAWS, GET THE C-C-C-COCAINE, AND PARTY OUR WAY INTO THE NEW YEEEEEAAAAAR!"
     
  13. STOP YOU GUYS.

    >:( IT'S ONLY 10PM.
     
  14. You're all cockfags.

    EDIT: The French open champagne bottles with cavalry sabers.

    I open them with...

    ...Machetes.

    Suck my Texan cock, frog boys. I'll take your women now.
     
  15. [​IMG]

    AAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUGGGGGGHHHHHHHHHHHH


    JOYOUS NEW YEAR, FRIENDS, ROMANSASIANS, COUNTRYMEN

    And if I ever was a massive idiot, I apologize.
     
  16. I ATe FIRECRACKERS ANd STayeD uP until 6 IN THE MORNING TO DO MY 3D MODELING CLASS FINALS

    SRDFHrtfg
     
  17. HAPPY NEW YEAR TO PST TIME ZONES!

    IT"S ALSO MY BIRTHDAY, MY ACTUAL BIRTHDAY UNLIKE MOST OF THE OTHERS ON THERE lol. THEY NEED TO FIX THEIR PROFILES OR SOMETHING.
     
  18. [ame="http://www.youtube.com/watch?v=j7pyxpJFj18"]YouTube- Wakamoto sings Renai Circulation[/ame]

    best new years eveR
     
  19. God Bless Dorkness and his stoner-isms.